Als standenbouwer zélf een beursstand organiseren en bemannen? Het is eens iets anders! Met veel respect voor al hun klanten die zelf de grootste moeite nemen om deel te nemen aan diverse beurzen, kijken collega's Jo, Sofie, Emmanuelle, Katrien en Katrien terug op een geslaagde editie van Funeral@Work.
Klantenstoef
Beursstand - Deusjevoo - Funeral@Work 2017
van Deusjevoo
De echte Deusjevoo-smoel
Jo peters, ceo van Deusjevoo, vertelt over zijn ervaring: "Dat beurzen succesvol kunnen zijn, bewijzen we vanaf nu ook zelf: dit kan zeker gezegd worden over onze eigen stand op funeral@work. Onze stand was verrassend anders, heerlijk authentiek, had een echte Deusjevoo-smoel mét een vleugje humor. Onze tip van de dag: als je de moeite doet om op een beurs te staan, doe het dan meteen goed en bel een professional zoals ons!"
Rare kronkels
Sofie Derwael, creatief ontwerper bij Deusjevoo: "Door zelf deel te nemen aan een beurs, kunnen we letterlijk 'uit ervaring spreken' wanneer we een concept creëren voor de standen van onze klanten. De look&feel is van zeer groot belang, daarom zijn we er ook al jaren van overtuigd dat je stand één helder verhaal moet vertellen. Anderzijds weet ik nu ook perfect hoe het er in praktijk aan toe gaat met de beleving en het gebruik van een stand. Twee belangrijke aspecten die je als ontwerper nooit uit het oog mag verliezen! Want beursbezoekers kunnen zéér rare kronkels maken rond je stand. Als standhouder heb je daarentegen slechts één doel: alle bezoekers bereiken en te 'pakken' krijgen! Door strategische plaatsing van eyecatchers bijvoorbeeld, zodat ze één voor één HALT houden. Dit is een absolute must. Gelukkig is net dat laatste de kracht van een échte Deusjevoo – stand."
Toch liever achter de schermen
Ook creatieve collega's Emmanuelle en Katrien getuigen: "Zelf op een stand staan, het is eens iets anders. Je ervaart zelf wat werkt en minder werkt, wat onze ontwerpen voor beursstanden alleen maar positief kan beïnvloeden. Een stand moet uiteraard vooral veel bezoekers aantrekken en veel leads genereren. Dit kunnen we bereiken door attractief te zijn, maar we mogen de functionaliteit en praktische overwegingen voor de mensen die dag in dag uit de stand bemannen, niet uit het oog verliezen. Alleen dan blijf je ook positieve werknemers hebben, wat ook weer bevorderend is voor de verkoop! Zelf ervaren wat het is ‘op de beursvloer’, is dus zeker een aanrader voor iedere ontwerper! Maar geef ons toch maar het werk ‘achter de schermen’"
Wil je ook uitpakken met een spraakmakende beursstand van Deusjevoo? Neem dan contact met ons op.