Professionals uit de doe-het-zelfsector? Die doen voor hun sanitair al jaren een beroep op het uitgebreide assortiment van Calodar. Want deze distributeur van hoogwaardige sanitaire producten is thuis in elke badkamer en is al meer dan 60 jaar een toonaangevende speler in de wereld van wastafels, badkuipen en toiletten. Voor hun deelname aan de DIY & Homing Beurs in Kortrijk moesten ze niet lang zoeken naar een gepaste partner: de beursstand viel vorig jaar zodanig in de smaak, dat hij dit jaar opnieuw ingezet werd. Mét de nodige aanpassingen die ervoor zorgen dat de klanten opnieuw 100% verrast werden...
Klantenstoef
Beursstand - Calodar - DIY 2017
Caroline Van Der Voort
van Calodar
Een knipoog naar merkidentiteit
Caroline Van Der Voort van Calodar: “We wilden een beursstand die onze eigenheid bewaarde én opviel. Ik wist uit ervaring dat ik daarvoor bij Deusjevoo moest zijn. Hun creativiteit en totaaloplossingen zijn ongeëvenaard. Ze ontwierpen een stand die alleen maar hoge wanden had, waardoor het onmogelijk was om vanaf onze beursstand de andere standen te zien. Dat zorgde voor rust en structuur en legde de aandacht op onze producten. Bezoekers bleven als het ware op elk moment in de Calodar-experience zitten.”
Verrassen met kleuren
De keuze om te werken met drie kleuren gaf het concept een hoge designfactor én creëerde een verrassingseffect. Caroline: “De witte buitenkant vormde een mooi contrast met de turquoise binnenkant. De zwarte rekken werkten het contrasterende geheel helemaal af en lieten de witte sanitaire toestellen optimaal tot hun recht komen. Dat kleurenspel werkte en we kregen dan ook alleen maar positieve reacties.”
Als kers op de taart werd deze stand verkozen tot beste stand met de award "Exhibitor 2017" !
Wilt u ook uitpakken met een beursstand die overloopt van de creativiteit? Neem dan gerust contact met ons op.