vorige
volgende

Een multi-inzetbare flagshipstore mét ruimte voor bezinning

Een multi-inzetbare flagshipstore die de sector op zijn grondvesten doet daveren. Dat was de essentie van de briefing die Deusjevoo kreeg van Jozef Eraly van uitvaartcentrum Eraly. Het doel? Een interieur creëren dat rouwende familieleden en vrienden de kans geeft om afscheid te nemen in een unieke setting. Dat Deusjevoo geen referenties had in de uitvaarsector vond Jozef een pluspunt. Hij wilde dat iemand van buiten de sector onbevooroordeeld kon nadenken over zijn interieur.

 

Extra aandachtspunt? Eraly is sterk in ontzorgen en dat moest hun interieur duidelijk weerspiegelen. En oh ja, het interieur moest ook knipogen naar hun thema: een nieuwe wind. 

Dit was zeker en vast een uitdaging van formaat maar dat maakt het net zo interessant! Heb jij ook zo'n challenge voor ons? Daag ons creatief team dan uit!  

Sluiten

Hét voordeel van onze cookies?
Geen kruimels tussen je toetsenbord! En een betere surfervaring voor jou.
Meer informatie? Die vind je in onze cookie policy