1. Grow a pair!
Noem het gerust de ballenfactor. U onderscheidt zich niet door altijd tussen de lijntjes te kleuren. Kies voor een beursstandconcept dat origineel, gewaagd, fris en aantrekkelijk is. Experimenteer met geluid, kleuren, vormen en dimensies en creëer een woweffect dat past bij de vibe van uw bedrijf. De enige platgetreden paden waarover u enthousiast mag zijn, zijn de wandelpaden die naar uw beursstand leiden!
2. Ménage à … mille
Bent u zo moedig om binnen te gaan in dat restaurant waar alle tafels nog leeg zijn? Of kiest u, zoals het merendeel van de mensen, voor dat drukbevolkte bistrootje wat verderop? Het legerestaurantsyndroom in action. Hetzelfde principe gaat op voor beursstanden. Mensen trekken andere mensen aan. Zorg er dus voor dat er volk aan uw beursstand staat! Dat wekt interesse. Organiseer wedstrijden, nodig iedereen in uw netwerk uit om een bezoek aan uw stand te brengen, verspreid flyers met uw beursstandnummer aan de ingang van de beurs, post op sociale media ... Garandeer interactie en laat uw bezoekers uw stand beleven. Voorzie een leuke balie of ontvangstarea om uw bezoekers te verwelkomen en zorg ervoor dat uw stand gemakkelijk toegankelijk is, ook voor andersvaliden.